Nu har chansen kommit till Dig att bli en del av teamet som jobbar i kärnan av vår verksamhet!

Vi söker dig som vill bidra till vår utveckling, är ordningsam och strukturerad i ditt arbetssätt.

Du kommer tillsammans med en kollega att ansvara för iordningställande och installation av spelbord hos våra samarbetspartners, återhämtning och till viss del underhåll av befintliga spelbord. Till din hjälp har ni ett lager och en bil som ni kommer sköta om.

I förlängningen vill vi att du hanterar beställningar, lagerhållning, inventering samt hjälpa till att ta fram nya bord och lösningar för vår personal vid spelborden och våra kunder/samarbetspartners.

Cherry Spelglädje AB är uppdelat på tre regioner och har två kontor, ett i Göteborg och ett i Stockholm. Du kommer vara stationerad och utgår från Stockholmskontoret.

Meriterande är om du har hantverksbakgrund och/eller arbetat som croupier eller med logistik.
Men personlighet och vilja är såklart det viktigaste. Arbetet kräver resande och flexibilitet från tid till annan, övernattningar och arbete kvällstid förekommer.

Välkommen med din ansökan omgående då rekryteringsprocessen redan startat internt och externt.

Lön: Fast eller rörlig enlig överenskommelse.

Tillträde omgående eller enligt överenskommelse.

Varaktighet: tillsvidare på 40-60%, med möjlighet till heltid med 6 mån provanställning

 

Vid frågor ring Anders 0708-79 67 57 eller maila anders.thorin@cherry.se